Jesteś tutaj: Start
Drodzy Rodzice dzieci korzystających z dożywiania,
proszę o zgłaszanie się do sekretariatu szkoły w celu złożenia wniosku o zwrot nadpłaty wynikającej z zawieszenia zajęć. Kwota zwrotu zostanie podana rodzicom podczas składania wniosku.
Druk wniosku do pobrania znajduje się na stornie internetowej szkoły lub w sekretariacie szkoły (osoby, które będą chciały pobrać wniosek i wypełnić go w szkole proszone są o zabranie numeru rachunku bankowego.
Wniosek proszę złożyć najpóźniej do 17 listopada br.
Dyrektor Szkoły
Małgorzata Malinowska
Drodzy Rodzice dzieci korzystających z dożywiania,
proszę o zgłaszanie się do sekretariatu szkoły w celu złożenia wniosku o zwrot nadpłaty wynikającej z zawieszenia zajęć. Kwota zwrotu zostanie podana rodzicom podczas składania wniosku.
Druk wniosku do pobrania znajduje się na stornie internetowej szkoły lub w sekretariacie szkoły (osoby, które będą chciały pobrać wniosek i wypełnić go w szkole proszone są o zabranie numeru rachunku bankowego.
Wniosek proszę złożyć najpóźniej do 17 listopada br.
Dyrektor Szkoły
Małgorzata Malinowska
Drodzy Rodzice!
Informuję, iż dożywianie w szkole będzie prowadzone do piątku 06.11.2020r.
z powodu zdalnego nauczania w klasach 1-8.
W związku z powyższym proszę o wpłaty za okres od 03.11.2020r. do 06.11.2020r. (4x 4zł = 16 zł).
Rodzice, którzy już zapłacili za cały miesiąc, nadpłaconą kwotę będą mieli rozliczoną
po powrocie uczniów do stacjonarnej nauki.
Małgorzata Malinowska
Dyrektor Szkoły